Vinterferie

Da har vi en liten vinterferie, vi er en tur på Lindås. Og her er det, sånn som det stortsett er når vi er her på vinterferie, nemlig REGN. Neida, skal ikke klage for vi har ofte litt ymse vær når vi er her, men snø.. nei det er det ikke her nå.

Det blir en vanesak, hva man er vant til. Jeg er heller ikke vant til å ha vinterferie i uke 9, men det går fint det også.

I går var vi å besøkte Besteforeldrene til samboer, det var koselig, vi ser de jo ikke mer enn ett par ganger i året siden det er ikke så ofte vi er på besøk her. Vesla og jeg var på en liten oppdagelsestur alene mens gutta skrudde litt bil, og det regnet selvfølgelig når vi var ute.

Om jeg også hoppet i vanndammen? Selvfølgelig gjorde jeg det. Det er jo det som er gøy med å være ute i regnet!

 

Resten av dagen i går gikk til strikking, og TV. I dag har jeg ett stort ønske å få gått en tur, og få en skikkelig god studieøkt. Fordi nå må jeg bare dra meg selv i nakkeskinnet og få brukt hver ledige stund til studier. Har også ett stort ønske om å bli ferdig med en arm i dag så jeg kan begynne på mønster, det nærmer seg nå slutten av den første av tre Mariusgensere jeg har planlagt i år men det kan jeg lage ett eget innlegg om senere.

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe og litt studie før frokost, ønsker deg en super lørdag.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top