Da er vinterferien over for denne gang, det har hvert noen avslappende og fine dager her på Syslak.

I går var vi på oppdagelsesferd, til ett sted samboer ikke har hvert på ca 15 år. Bonusbarn og jeg har aldri hvert der, og jeg blir ofte fascinert når vi er på nye plasser. Angret fort på at jeg ikke hadde tatt med kamera, men fikk låne telefonen til samboer.

Det var ikke så langt vi gikk før vi var nede ved sjøen, jeg er ikke oppvokst ved sjøen og syntes det er spennende og fint å være ved sjøen.

Her har det nok hvert en fugl å spist noe fisk, ser det ut som i alle fall.

Nå er badet ledig så da får jeg komme meg i dusjen så vi får startet turen hjemover.

Ønsker deg en fin dag.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top