Ny dag, nye muligheter

God dag.
Jeg har allerede hvert oppe ganske lenge egentlig, hva jeg har gjort hittil i dag?

Det skal jeg fortelle deg, jeg har gjort sånne kjedelige ting som å henge opp klær og sette på en ny maskin. Jeg har spist frokost, som i dag var ganske kjedelig, ett knekkebrød med frokost salat på.
Også har jeg syklet, hver tirsdag og torsdag sykler jeg på ergometersykkelen min. Det har jeg gjort i noen uker nå, men forrige uke bestemte jeg meg for å ta treningsfri på tirsdag fordi kroppen ikke var helt med og det er den rareste tirsdagen jeg har hatt på lenge og det trur jeg er ett godt tegn på syklingen har blitt en fast rutine.

Uansett.

I dag har jeg syklet, ikke lenge, jeg er nå oppe i 25 min (startet på 10 min 2 ganger i uka). Forskjellen nå er at jeg også har begynt å øke motstanden, for til nå har jeg bare ligget på nivå/motstand 1 og ett par min på 2. Men i dag startet jeg på 2, men lå på 3 i 12 minutter. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg har slitt med en betennelse i kneet som jeg er livredd at skal komme tilbake, så jeg tar det rolig. Også øker jeg litt og litt etterhvert som det kjennes ok. Og i dag var en god økt, jeg syklet faktisk 11,1km, og det er det lengste jeg har syklet hittil i år.

Nå er jeg ferdig dusjet, kaffen er traktet og jeg er klar for en god studieøkt før kveldsvakt.

Ønsker deg en superfin dag

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top