Gransokker

ENDELIG så ble jeg ferdig med Gransokkene mine, satt faktisk å festet tråder mens gubben lagde middag i går.

Disse begynte jeg på i Thailand i Oktober, også har det blitt mye andre prosjekter i mellomtiden. Jeg har altså så mye prosjekter liggende litt her og der. I jobbveska mi har jeg en mariusgenser, fordi den er lettvin å strikke på, uten å måtte tenke så mye. I går fant jeg en tunika jeg har begynt på for lenge siden, så den får bli sofaprosjekt til den er ferdig.

 

 

 

 

 

 

Tenkte at disse ville være fine å ha med på blant annet hengekøyeturer, siden de går helt opp til knærne omtrent. I alle fall raske å strikke, ganske enkle også.

Oppskriften finner du i Klompelompe Turstrikk

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

4 thoughts on “Gransokker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top