Nå er vinterferien helt over

Da var vinterferien helt over for denne gang, og vi kom oss trygt hjem. Det er noe med “borte bra, men hjemme best”, for det er koselig å være borte i noen dager, treffe de man ikke ser så ofte. Men det er også utrolig deilig å komme hjem, til egen sofa, se hva man vil på TV og ikke minst til katten.

Vi dro fra Syslak rundt 11.30 i dag, måtte selvfølgelig stoppe i Gudvangen hvor vi alltid stopper. Der ble det en liten matbit før vi dro videre. Neste stopp var i Fagernes hvor vi spiste middag på Khalles Corner, det har også nesten blitt en tradisjon. Ikke bare fordi de har sinnsykt god mat og god service, men også fordi det passer så fint med avstanden hjem. Vi var hjemme rett over 19. Det blir en lang dag i bil når vi skal dit, men sånn er det bare. Gubben kjører, jeg strikker/sover og bonusdatter sitter stort sett med telefonen, men denne gangen glemte hun den hjemme og vi satt å skravlet hele turen.

Hun fikk forsåvidt en oppgave på turen hjem i dag, det begynte egentlig på turen til hvor vi pratet om at det var mange tunneller. Derfor fikk hun i oppgave å telle tunneller. Lurer du på hvor mange det er fra Syslak til Hov? Det er er faktisk 58 tunneller! 58 altså, det syntes vi var mye.

Nå er jeg veldig klar for å ta kvelden, lade opp til en ny uke. Kan jo også meddele at det regnet da vi kom hjem også, endel av snøen har blitt borte men det er fortsatt MYE igjen. Håper du har hatt en fin vinterferie, og uke, og håper du får en fin uke.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top