Her har det skjedd en feil!

Har byttet ut navnet på butikken med en X fordi jeg ikke ønsker å henge de ut, hvertfall ikke pr. nå.

Okei! Så jeg har knust skjermen på telefonen min, dette går på innboforsikringa mi og det er jo kjempe fint. Det som ikke er så fint at forsikringsselskapet mitt bruker X, jeg har så mange dårlige erfaringer med de at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Har faktisk sluttet å handle hos de fordi jeg er så misfornøyd.

Uansett, jeg måtte da reise til X for å levere telefonen min. Dette gjorde jeg 15.30 tirsdag 6 februar. Torsdag 8 februar får jeg mld av X om at reservedel er bestilt. 20 februar kl. 17.37 får jeg melding om at den er ferdig og klar til henting. Altså 10 arbeidsdager etter at jeg leverte den. Jeg har da hvert inne på den linken jeg fikk og fulgt med på hvor i prosessen de lå, og kunne se at telefonen var ferdig reparert fredag 16 februar kl 08.22, så den har jo da brukt 3 arbeidsdager på å komme seg tilbake til X!

Henter telefonen min den 21 februar før jobb, glad og fornøyd for å ha telefonen min tilbake så takker jeg for hjelpen og reiser på jobb. Hjemme fra jobb igjen så får jeg samboer til å sette på beskyttelses skjerm på telefonen før jeg skrur den på! Og den skjermen, den er riktig nok byttet… men nå har jeg en svart prikk rett under frontkameraet som det ikke er bildet på! Jeg ble så sint, frustrert og lei meg..

Ringte forsikringsselskapet for å sjekke ut hvordan jeg skulle løse dette, og måtte (som jeg fryktet) tilbake til X.. Reiser da dit og må levere telefonen min inn på nytt, og er nå igjen uten telefon i 3-4 uker!!! 3-4 uker ja! Jeg var så sint, sint på X som ikke har klart å gjøre en ordentlig jobb, og litt sint på meg selv som ikke sjekket dette før jeg reiste derifra. Men altså, når man får en ting tilbake fra service så forventer man jo at det skal være i orden.

Når jeg nå omsider får telefonen min tilbake skal jeg skru den på før jeg reiser derifra for å sjekke at skjermen er hel i alle fall.

Og jeg har jo telefon, jeg får låne den gamle til samboeren MEN den har knust kamera, og jeg tar i utgangspunktet endel bilder. Føler meg litt lost egentlig uten kamera, fordi jeg som sagt egentlig ganske ofte tar bilder. men men

Satser på at X klarer å gjøre en ordentlig jobb denne gangen da.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top