Hvor teit er ikke dette?

Hvor teit er ikke dette?

Si at det er litt snø ute, man parkerer bilen en dag. Dagen etter at man har parkert så skal man ut å kjøre, men HEI man sitter fast.. På egen gårdsplass.
Du ringer kanskje samboeren som blir noe oppgitt, men prøver å hjelpe. Ingenting funkerer.
INGENTING.
Bilen rikker seg ikke av flekken.
Du må kanskje kontakte jobben, fortelle at du står fast og ikke får kommet.

Bare spør for en venn altså, men hvor teit er ikke det. Å stå fast på egen gårdsplass?

Timene går og samboeren du pratet med tidligere på dagen sier kanskje noe som “nå skal jeg sette meg inn i bilen og rygge deg ut jeg”.
Meeen, det går ikke. Du flirer kanskje litt fordi du sa jo faktisk i fra at du stod fast.

Hvor dumt ække det?

Vel, slepetau blir funnet frem og festet på bilene.
Ingenting skjer.
Prøver engang ting.
Ingenting skjer.

Herregud så teit, sette seg fast hjemme..

Naboen med traktor blir ringt. Bilen må flyttet sidelengs!
Prøver å rygge igjen, men nei dag.
Traktoren må faktisk dra løs bilen.

Sånn.. da var bilen løs.

Vel, dette var faktisk meg for en stund siden. Og det gikk fint med alle involverte, men fysøren å dum jeg følte meg. Gubben har også nå laget egen parkeringsplass til meg, ikke der vi egentlig har parkeringsplass men foran låven, for der er det helt flatt nemlig. I håp om at dette IKKE skal skje igjen.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top