Snart NM

Nå nærmer det seg NM med stormskritt, vi reiser til Vigra allerede på torsdag. Skal skyte på Fredag, er jeg klar? Overhode ikke! Men det blir både gøy og spennende.

Jeg byttet bue i vinter, så det er fortsatt ganske nytt. Nå har jeg testet ut Barebow i ett par måneder, men skal tilbake til tradisjonell når vi begynner å skyte ute igjen.

Uansett. Det blir veldig spennende med NM skyting, jeg har skutt NM 3 ganger tidligere, da i forskjellige grener (3D, felt, skive inne og skive ute), så 4 ganger faktisk. Det blir min 5 gang nå, men de andre gangene har jeg skutt tradisjonell.

Anyways… Gleder meg til bilturen opp til Åleseund/Vigra, jeg elsker bilturer. Jeg er alltid pasasjer, fordi da kan jeg strikke og sove så mye jeg vil. 

Bilde er ett par år gammelt, så dette er meg med den gamle tradbua mi på 3Dskyting. 

Nå får jeg finne frem utstyret og komme meg på trening, burde få til noen gode piler i dag.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top