God morgen

God morgen, og god torsdag.

I dag har jeg fri, men ligger ikke på latsiden av den grunn. Jeg har fått satt på en maskin med klær, rydda ut av oppvaskmaskinen og mens jeg skriver her så spiser jeg også frokost. Og jeg har ikke egentlig fri, dette er studiedagen min.

Planer for dagen?
Ja, jeg skal studere i dag selvfølgelig, men har også endel andre ting jeg må få gjort i løpet av dagen.
– Vaske mere klær
– Brette og legge bort klær
– Re opp senga
– Skifte på senga til bonusbarn
– Sykle (ergometersykkel)
– Bake
– Dusje

Det trur jeg var det viktigste. Så jeg får slenge meg rundt og komme i gang.

Og du, lag deg en fin dag da.

Tja, hva skal jeg skrive her da? At jeg er ei jente på 31 år, forlovet og bonusmamma er jo en god start. men jeg er jo mye mer enn det. Jeg er også en ansatt, kollega, venn, datter, student, tullete, vimsete, gretten, delvis morgenfugl, treningsglad, skvetten og utrolig redd for elg. Her på denne bloggen vil du få ett innblikk i min hverdag, bueskyting, trening, bilturer, strikkeprosjekter og sikkert andre ting også.
Posts created 13

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top